marți, 24 iulie 2012

raw vegan_ supă cremă de dovlecei



Toată iarna am mâncat dovlecei fără gust şi visam la aceste zile toride de vară când, cu coşul de nuiele, îmi fac rondul prin grădină şi-l umplu cu dovlecei dulci şi rotunjori.
Ei bine a venit şi acea zi şi , cu gândul la mese îmbelşugate, pline cu legume şi fructe din propria grădină, îmi umplu micuţul meu coş de nuiele şi fug în răcoroasa mea bucătărie de vară.
Şi dacă este foarte cald, o supa cremă, rece şi răcoroasă este un dar divin, deci, prin urmare, supele sunt preferatele mele în această perioadă.
Să-ţi povestesc de o supă cremă care, de multe ori este prinţesa prânzului meu, şi, spre fericirea mea, şi a lui Paul.

Ingrediente:
1 dovlecel mijlociu
1 felie ţelină
1 ardei gras românesc galben de mărime mijlocie
½ cană caju hidratat 3-4 ore
½ avocado
2-3 căţei de usturoi (opţional)
1 ½ căni apă
sare
mărar, cimbru
seminţe de cânepă decorticate


Uite cum să prepari:
Dovlecelul lasă-l cu coajă, doar să-l speli bine în apă rece, taie-l în cuburi şi răstoarnă-l în blender.
Adaugă toate ingredientele, mai puţin mărarul, cimbrul şi seminţele de cânepă.
Mixează totul foarte bine până ce se obţine o cremă foarte fină. Dacă mixezi mai mult de 1 minut, este bine să faci pauză 1-2 minute ca să se răcească cuţitele blenderului.


Toacă mărunt mărarul şi cimbrul, răsfiră peste supă şi îmbogăţeşte-o cu seminţe de cânepă decorticate.
Surpriză totală. Atât de delicată şi rafinată că stau şi mă întreb dacă nu cumva toată bogăţia zeilor este ascunsă în farfurie.
Dulce şi prietenoasă, mă îmbrăţişează cu arome ce parcă acum le descopăr, parfum proaspăt de grădină fremătând de adieri dulci şi clipe de iubiri de verde infinit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu