vineri, 19 aprilie 2013

urzici, măr, banane




Dimineaţa, în grabă, poţi să-ţi faci o cremă delicioasă, cu ceva verde că tot a venit primăvara.

Ingrediente
1 banană foarte coaptă
1 măr (ce soi îţi place, eu am pus ionatan)
1 mână bună de urzici spălate bine
1 lingură seminţe cânepă (opţional)
2-3 curmale (dacă îţi place dulcele)

Pune toate ingredientele într-un blender, mai puţin seminţele de cânepă, şi le mixează până obţii o cremă. Eu nu mă despart de blenderul vertical căci mi se pare mult mai comod.

Adaugă seminţele de cânepă şi ornează cu felii de banane.
Eu nu pun alte adaosuri de parfum (vanilie, etc.) Mi se pare o erezie să intervii peste parfumuri şi gusturile pe care ni le dăruiesc aceste fructe minunate.



Urzica, urâtă şi cu hachiţe usturătoare, mi-a destăinuit acum cât de parfumată şi dulce poate fi. Şi, ca dovadă, a primit prietenia dulceagă a bananei şi mărului dulce acrişor.
Ce să-ţi spun, un desert de dimineaţă, încântător, parfumat şi dulce aşa cum îmi place, cu rotocoale vioi de verde, aşa cum ar trebui să încep mereu ziua.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu