joi, 10 martie 2016

Raw vegan_ supă cremă de mazăre cu ciuperci


A trecut foarte mult timp de când nu am mai scris, dar timpul a  fost foarte zgârcit cu mine. Am încercat foarte multe reţete, pe unele le-am notat în caiet, pe altele le-am dau uitării, dar cu siguranţă mă voi mai întâlni cu ele.
Mirajul  legumelor şi fructelor mă fascinează în continuare, iar gusturile lor într-o reuniune unică şi mistică vor dezvălui în continuare poveşti de neuitat.
În alimentaţia raw, supele rămân un infinit de amestecuri, de senzaţii şi plăceri.

Uite o supă care te va încânta, cu siguranţă.
Pentru 2 porţii ai nevoie de:

1 cană mazăre verde
2-3 ciuperci
1 morcov mijlociu
1 avocado foarte copt
1-2 linguriţe îndulcitor natural (opţional)
1 praf sare Himalaya
2 linguri ulei de susan

oregano

Aşa cum poate te-ai obişnuit, timpul de preparare este foarte mic la acest tip de alimentaţie, deci, începi preparare cu 15 minute înainte.
Spală mazărea, curăţă morcovul  şi rade 2 linguri pe răzătoarea cu ochiuri mici.
Spală ciupercile şi le taie în felii subţiri.
Pune într-un blender avocado, mazărea, uleiul, îndulcitorul, restul de morcov, sare şi 1½ de apă plată. Mixează bine până obţii o cremă fină. Adaugă oregano şi morcovul  ras. Pune supa în boluri şi ornează cu felii de ciuperci.

Este o supă dulce, parfumată cu mult verde, verde de grădină, verde de proaspăt, verde de viaţă. Amestec simplu, regal chiar,  aduce un plus de viată în clipe de alint şi dor de verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu